Päätin sitten avata tällaisen blokin kun on tämä sairaanhoitajien tilanne tällä hetkellä julkisuudessa niin paljon. Toki tämä tilanne mietityttää ja ihan sen takia avaan tämän blokin, jotta pääsen tänne vuodattamaan tunteitani.

nurse.jpg

Oon ite toiminu sairaanhoitajana valmistumisestani lähtien, välillä oon ollu äitiyslomalla. Valmistuin 2002 tähän unelma-ammattiin. Oikeesti en tiiä miksi musta tuli hoitaja. En oo varsinaisesti ikinä halunnut hoitajaksi ja kouluun hain kun en muutakaan keksinyt. Koulun alkaessa mulla ei todellisuudessa ollut mitään hajua hoitajan työstä. Sen verran tiesin että sairaanhoitajat kai työskentelevät pääasiassa sairaaloissa. Siellä mä niitä olin ainakin nähnyt.

Mä  oon tykänny hoitajan työstä. Oon ollu psykiatrisilla osastoilla, vanhainkodissa ja terveyskeskuksessa. Terveyskeskus on tähänastisista työpaikoista ehkä ollut mieluisin.